Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Θεσσαλονίκη μου!

Χθες είχα την τύχη να περάσω το πρωινό μου στην ωραιότερη πόλη της Ελλάδας! Και λέω τύχη γιατί μόνο τυχερός μπορείς να είσαι όταν βρίσκεσαι σε αυτή την πόλη! Όταν αναπνέεις τον αέρα της και αισθάνεσαι αυτή τη μοναδική αύρα της να σε κατακλύζει.

Είναι η πόλη που μια ζωή ήθελα να ζω ή τουλάχιστον να ζήσω για κάποιο διάστημα της ζωής μου, αλλά μέχρι τώρα δεν το έχω καταφέρει. Αν και έχω πάει χιλιάδες φορές και έχω μείνει άλλες τόσες ( η αδερφή ήταν φοιτήτρια εκεί ) δεν μπόρεσα ποτέ να ενταχθώ στους κατοίκους της και να περηφανεύομαι κι εγώ πως είμαι «κάτοικος Θεσσαλονίκης».

Έχω πάει στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας, αλλά σαν αυτή δεν συνάντησα ΠΟΥΘΕΝΑ. Δεν ξέρω τι έχει αυτή η πόλη. Είναι απλά μαγική. Είναι απερίγραπτο το συναίσθημα που μου δημιουργεί αυτό το μέρος και είναι ένα συναίσθημα που μόνο όμορφα πράγματα φέρνει στο μυαλό. Μόνο μια βόλτα στην παραλία θα σας κάνει να καταλάβετε τι εννοώ.

Μια μέρα στη Θεσσαλονίκη φτάνει για σε κάνει να είσαι ανανεωμένος και αλλαγμένος για ένα ικανό χρονικό διάστημα. Δεν ξέρω αν πιάνει σε όλους, σ’ εμένα πάντως πιάνει πάντα! Χθες στην βόλτα μου εκεί, αρκούσε ένας περίπατος στην παραλία - από το Μέγαρο Μουσικής μέχρι το Λευκό Πύργο – για να νιώσω πως κι εγώ για λίγο ανήκω εκεί πέρα! Για να ξεχαστώ και να χαλαρώσω από οτιδήποτε με τυραννάει.

Ο κόσμος είναι τόσο χαλαρός, τόσο προσιτός που αισθάνεσαι σαν να ζεις εκεί για πάντα και ξέρεις τον καθένα (κι ας μη ξέρεις κανέναν). Έχουν όλοι έναν αέρα και μια κουλτούρα που δεν συναντάς εύκολα. Όσο για την αίσθηση του γούστου θα το λέω πάντα. Κατά κύριο λόγο βλέπεις τους ανθρώπους καλοντυμένους και το πιο σημαντικό είναι πως σου δίνουν την αίσθηση πως δεν το κάνουν γιατί το προσπαθούν ιδιαίτερα αλλά γιατί είναι στοιχείο της ιδιοσυγκρασίας τους και τους βγαίνει αβίαστα.

Μια μέρα εκεί μπορεί να περάσει τόσο υπέροχα! Πρωινός καφές στην Αριστοτέλους, μια βόλτα χαζεύοντας τις βιτρίνες στην Τσιμισκή και στην Μητροπόλεως, φαγητό στην Άθωνος, μεσημεριανός καφές στην παραλία και απογευματινός περίπατος σε όλο το μήκος της!!!

Όσο για τα βράδια στη Θεσσαλονίκη τα λόγια μου περιττεύουν μπροστά στη μαγεία της νυχτερινής της διασκέδασης. Όλα είναι τόσο έντονα και ταυτόχρονα πολύ χαλαρά! Περίεργος συνδυασμός, αλλά οι Θεσσαλονικείς πάντα καταφέρνουν να τα παντρέψουν και να δημιουργήσουν μια ατμόσφαιρα ακαταμάχητη και πολύ ιδιαίτερη. Πόλη για όλα τα γούστα, για όλες τις τσέπες και όλες τις απαιτήσεις.

Σ’ αυτή την πόλη ακόμα και οι τσέπες σου να είναι εντελώς άδειες μπορείς να περάσεις μια ολόκληρη μέρα έξω και να περάσεις και καλά, χωρίς να ξοδέψεις ευρώ (ή δραχμή.. κοντεύει και το δημοψήφισμα). Όταν έχεις την δυνατότητα να κάνεις τον περίπατο σου στην παραλία και να δεις τόσο κόσμο αλλά και να καθίσεις με τις ώρες αγναντεύοντας τον Θερμαϊκό, δε νομίζω να χρειάζεσαι πολλά ακόμα για να περάσεις μια όμορφη μέρα!

Κάθε χρόνο λέω πως ο επόμενος θα με βρει κάτοικο Θεσσαλονίκης. Ακόμα ένας χρόνος που ο στόχος μου δεν επετεύχθη. Θέλω να ελπίζω πως ο επόμενος θα είναι ο τυχερός μου και θα λέω κι εγώ με υπερηφάνεια πως «Ζω στην ομορφότερη πόλη της Ελλάδας».

1 σχόλιο:

  1. Είχα τη χαρά να βρίσκομαι στην όμορφη Θεσσαλονίκη πριν λίγες μέρες και πραγματικά δεν μου έκανε όρεξη να φύγω!!

    Εύχομαι από καρδιάς να πετύχεις το στόχο που έχεις θέσει το 2012!!

    Να χαμογελάς γιατί το αξίζεις!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή