Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Δεν θέλω τέτοιους φίλους!

Έχω πολλούς φίλους. Άλλους κολλητούς, άλλους όχι και τόσο κολλητούς, άλλους που δεν έχω συχνή επαφή αλλά ξέρω πως ανά πάσα στιγμή θα είναι εκεί για’ μένα, γυναίκες και άντρες (προσωπικά πιστεύω πολύ στη φιλία μεταξύ ανδρών και γυναικών). Ο καθένας έχει να μου προσφέρει και κάτι, όπως φυσικά κι εγώ με τη σειρά μου! Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε έχω αρκετούς φίλους να μου καλύπτουν το φιλικό κομμάτι. Όλη την παρέα, τη βοήθεια, τη συμπαράσταση ή ότι άλλο μπορεί να προσφέρει ένας φίλος! Βέβαια οι φίλοι δεν είναι ποτέ αρκετοί και πάντα ένας καινούργιος καλός φίλος είναι ευπρόσδεκτος.

Η ερωτική σχέση που έχεις με έναν άνθρωπο φυσικά μπορεί να είναι και φιλική, αφού δεν υπάρχει νόημα να είσαι με κάποιον αν δεν τον βλέπεις και σαν φίλο σου. Αν δεν μπορείς να τον εμπιστευτείς, να στηριχτείς στη βοήθεια του, να περνάς καλά μαζί του! Όμως πόσο φιλικά μπορείς να αντιμετωπίσεις αυτό τον άνθρωπο όταν δεν είσαι πλέον μαζί του? Πολλές φορές ακούω τη φράση «Παρ’ όλα τα όσα έχουν γίνει μεταξύ μας, θέλω να μείνουμε φίλοι» και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι! Όσο πολιτισμένος και να είσαι, όσο ψύχραιμος και να θέλεις να είσαι απλά δεν γίνεται!

Όχι ρε φίλε.. δεν μπορούμε να είμαστε φίλοι!!! Δεν μπορώ να θυμάμαι όλα όσα έκανα μαζί σου και παράλληλα να σου λέω τα καινούργια γκομενικά μου, όπως δεν θέλω να ακούω και για τα δικά σου! Δε γουστάρω να σε βλέπω με άλλες και να θυμάμαι πως κάποτε ήμουν εγώ εκεί! Ακόμα και να έχεις ξεπεράσει αυτό τον άνθρωπο απλά δεν γίνεται να διαγράψεις όλες τις στιγμές και τις εμπειρίες που έχεις μαζί του ούτε να μην συγκριθείς στο μυαλό σου με το νέο του «αμόρε». Και φυσικά δεν μπορώ να μην πιστεύω πώς με την πρώτη ευκαιρία δεν θα με φιλήσεις ή δεν θα με ρίξεις στο κρεβάτι γιατί αυτά είναι ένστικτα που απλά σου βγαίνουν όταν έχεις ερωτική προϊστορία με έναν άνθρωπο και θα το κάνεις!

Όσο λοιπόν και να αγαπάς, να εκτιμάς ή να μην θέλεις να χάσεις επαφή με αυτόν τον άνθρωπο, δεν γίνεται να αντιμετωπίζει ο ένας τον άλλο σαν να μην συνέβη ποτέ τίποτα! Πάντα θα υπάρχουν στραβά βλέμματα σε κάθε τι καινούργιο του εκάστοτε πρώην. Πάντα θα υπάρχει ζήλεια (έστω και υποσυνείδητη). Πάντα θα υπάρχει σύγκριση και πάντα θα υπάρχει μια παρανοϊκή, σουρεάλ κατάσταση που κανείς δεν θα μπορεί να ελέγξει! Αυτό λοιπόν δεν είναι φιλία και δεν θα γίνει ποτέ απλά γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ.

Αφιερωμένο στην "αδερφούλα" μου Σοφία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου