Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

JUST DO IT

Πόσες φορές δεν έχουμε βρεθεί σε δίλλημα να κάνουμε κάτι ή όχι? Άπειρες… Καθόμαστε και σκεφτόμαστε ώρες τι πρέπει να κάνουμε, αν πρέπει να το κάνουμε, τι θα γίνει αν το κάνουμε, ποιες θα είναι οι συνέπειες.. Χιλιάδες ερωτήματα μας βασανίζουν και πολλές φορές μας απομακρύνουν από τον αρχικό μας στόχο. Πολλές φορές ζητάμε και τη γνώμη κάποιου άλλου να μας βοηθήσει. Να μας παροτρύνει ή να μας επηρεάσει. Προσωπικά το κάνω συνεχώς αλλά αυτό που βλέπω πάντα είναι πως αυτό που ήθελα εξαρχής να κάνω το έκανα άσχετα με τη γνώμη των άλλων, αρνητική ή θετική.

Έχω κάνει άπειρα λάθη στη ζωή μου, όπως και όλοι μας ( είναι και στην ανθρώπινη φύση άλλωστε). Πολλά τα έχω μετανιώσει και αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω σίγουρα θα τα άλλαζα, αλλά θα ήμουν στη θέση που είμαι τώρα αν γινόταν όλα διαφορετικά? Μπορεί να ήμουν καλύτερη, μπορεί όμως και χειρότερη.. Κανείς δεν ξέρει. Αυτό που έχω μάθει σίγουρα είναι πως αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι αυτό που θέλουμε ΕΜΕΙΣ. Φυσικά και είναι πάντα καλό να είμαστε ανοιχτοί στις γνώμες των άλλων και να μη φοράμε παρωπίδες αλλά είναι εκατό φορές προτιμότερο να φταίμε εμείς για τα λάθη μας παρά κάποιος άλλος που μας παρέσυρε προς αυτή την κατεύθυνση. Τουλάχιστον θα ξέρουμε πως η απόφαση ήταν δική μας και υπερασπιστήκαμε την προσωπική μας άποψη, λανθασμένη ή μη.

Είμαι πάρα πολύ αναποφάσιστος άνθρωπος και πάντα ζητάω την άποψη των άλλων έχοντας πάντα τη δική μου άποψη στο μυαλό. Αν και ξέρω πως στο τέλος θα κάνω «το δικό μου» πάντα καταφεύγω σε ένα μικρό γκάλοπ αλλά πάντα διαπιστώνω πως το κάνω πιο πολύ για να με ωθήσουν οι άλλοι σε αυτό που θέλω παρά για να τους συμβουλευτώ. Το θέμα είναι πως ακόμα και όλες οι γνώμες που θα πάρω να είναι αρνητικές προς τη δική μου καταλήγω να κάνω αυτό που μου καρφώθηκε στο μυαλό. Φυσικά δεν έχω πάντα το αποτέλεσμα που θα ήθελα και μπορεί την επόμενη στιγμή να καταλάβω πως είναι λάθος αλλά θα μάθω απ’ αυτό και θα ξέρω την επόμενη φορά.
Βέβαια υπάρχουν και φορές που όντως άκουσα τη γνώμη των άλλων και την ακολούθησα πιστά θεωρώντας πως αφού το λένε όλοι αυτό πρέπει να κάνω. Και φυσικά υπήρξαν φορές που ακόμα και η γνώμη της πλειοψηφίας δεν ήταν αυτή που έπρεπε τελικά. Αυτό για’ μένα ήταν ότι χειρότερο γιατί όχι μόνο δεν είχα τα αποτελέσματα που ήθελα, αλλά άφησα και τον εαυτό μου να παρασυρθεί από τους άλλους μη έχοντας προσωπική βούληση και κρίση.

Όταν λοιπόν θέλεις να κάνεις κάτι αλλά διστάζεις, μη το παιδεύεις πολύ μαζεύοντας γνώμες τριγύρω… απλά κάν’ το. Τις περισσότερες φορές οι αυθόρμητες αντιδράσεις είναι και οι καλύτερες και έχουν πολύ πιο θετικά αποτελέσματα. Άσε που εμείς πάντα ξέρουμε καλύτερα την κατάσταση και είμαστε οι πιο κατάλληλοι να κρίνουμε. Αλλά ακόμα και όταν τα αποτελέσματα είναι αρνητικά θα ξέρεις τουλάχιστον πως προσπάθησες και πως έφαγες τα μούτρα σου από μόνος σου, χωρίς να σε σπρώξουν άλλοι. Άλλωστε έτσι θα μάθεις και πώς να σηκωθείς πάλι ξέροντας την επόμενη φορά ποια λάθη να μην επαναλάβεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου